wtorek, 30 kwietnia 2013

No więc kolejna nominacja tym razem do Liebster Award





Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

To odpowiedzi na pytania, które otrzymałam od Aleksji

1. Pomyśl o czymś strasznym. Coś, przez co krew mrozi się w żyłach. Co to takiego jest i dlaczego?  :)
Jedyne co w tej chwili przychodzi mi do głowy to ludzie, którzy krzywdzą małe dzieci. Nie ma nic straszniejszego od tego i nic tak nie mrozi mi krwi w żyłach. Dlaczego? To chyba jasne te dzieci są najłatwiejszymi ofiarami, nie mają szansy się bronić i to jest niesprawiedliwe.

2. Najokrutniejsza rzecz, sytuacja, która miała miejsce w Twoim życiu?

Najokrutniejsza sytuacja, która miała miejsce w moim życiu, to wtedy, gdy na moich oczach, mój własny ojciec przyłożył mojej mamie nóż do szyi. Nic z tym nie może się równać.

3. Masz możliwość cofania się w czasie do tylko jednej daty. Jaka ona by była i dlaczego? 

Byłby to dzień, w którym zerwałam z chłopakiem. Bardzo tego żałuje, a teraz nie mamy możliwości być razem, ponieważ on wyjechał i wszystko przepadło.


4. Co sądzisz o bezdomnych? 

Szkoda mi tych ludzi, ale takich prawdziwych bezdomnych. Nie tych, którzy mają szanse na to by się z tego wyrwać, a gdy proszą o pieniądze wydają je na wódkę.

5. Zakładając, że nie masz własnych dzieci, jaki wiek najbardziej odpowiadałby Ci do urodzenia i dlaczego akurat ten? 

Około 25-26 lat. Skończę wtedy studia, na które mam nadzieje się dostać. Będę mieć pracę i zdążę skorzystać z młodości, by potem nie płakać czemu tak wcześnie urodziłam dziecko.

6. Piszesz bloga-to fakt. Ale czemu akurat w tej tematyce?

Wiele razy czytałam o wampirach, oglądałam filmy i seriale. Wampir w swojej postaci mnie zafascynował i sama chciałam stworzyć bohatera, o którym ja będę decydować.

7. Jakie masz największe marzenie? 

Chciałabym napisać książkę, która osiągnie sukces i wiele nastolatek będzie ją czytać.

8. Dostałabyś dwa bilety na wyjazd w Twoją krainę marzeń. Kogo byś zabrała ze sobą?

Podarłabym je, bo nie potrafiłabym zdecydować kogo zabrać ze sobą, wszyscy ludzie z mojego otoczenia wiele dla mnie znaczą i nie mogłabym ich zostawić.

9. Co sądzisz na temat parapsychologii?

Moim zdaniem jest coś takiego jak zjawiska paranormalne i ludzie nie powinni doszukiwać się ich czynników  bo nie znajdą wyjaśnienia naukowego.

10. Wygrasz w lotto 12milionów. Co z tą sumą zrobisz? Krok po kroku. 

Najpierw wybudowałabym piękny dom sobie i swojej rodzinie, spełniłabym ich marzenia, a następnie pewną kwotę oddałabym na jakąś akcje charytatywną, bo kto wie przecież mnie nieszczęście też może kiedyś spotkać. 

11. O czym lubisz czytać książki ? 

Miłość, romans, zdrada, postacie fantasty. Jeżeli książka to w sobie ma, ja na pewno ją przeczytam.

Nominuję:








 Niestety, ale więcej blogów już nie znam, które miałby małą ilość obserwatorów.

Oto pytania dla was:
1 Co chcesz robić w przyszłości.
2.Planujesz założyć rodzinę? Jeżeli tak, to jak wielką?
3. Twoje największe marzenie?
4. Co skłoniło cie do prowadzenia bloga?
5. Twoja ulubiona książka bądź seria?
6.Chciałbyś cofnąć się w czasie? Dlaczego?
7. Czy uważasz, że jest coś tam po drugiej stronie?
8.Twoja fobia?
9.Czego najbardziej się obawiasz w życiu?
10.Jakie jest twoje wyobrażenie największej miłości?
11. Czy masz piosenkę, która przypomina ci o czymś bardzo bolesnym, lub bardzo szczęśliwym? Jeżeli tak to jaką?

Jeszcze raz dziękuje za nominacje od Aleksji;*, życzę miłego odpowiadania na pytania.


7 komentarzy:

  1. Nie ma za co:)
    Kurde. Czytając to zauważyłam, że dużo mamy wspólnego.
    Także taka sytuacja(w punkcie 2) się zdarzyła u mnie.
    Tylko do cofaniu w czasie- miałabym inny czas :D

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? No to bardzo się ciesze z tego, że mamy tyle wspólnego, szkoda, że te złe rzeczy także, ale co poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnej nagrody!

    Chciałam też powiedzieć, że twoje zgłoszenie do oceny opowiadania i dodania blogu do katalogu "Alice" zostały przyjęte.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bardzo dziękuję za nominację! Jesteś kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że wprowadziłaś do szablonu zmiany, które rozpatruję bardzo pozytywnie ♥, ale mam też pytanie. Gdzie można teraz znaleźć rozdziały?
    Ps: Zachęcam do stworzenia zakładki: "Rozdziały" gdzie mogłabyś powklejać linki po kolei do rozdziałów, ale to pozostawiam Twojej inwencji ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko łatwo, będzie można znaleźć po wprowadzeniu wszystkich zmian. Na razie żaden rozdział nie jest udostępniony:)

      Usuń